Ben canım. Tam 5.haftamda geceyi sabah etmiştik doktoruma gitmek için kanamam oldu kesildi sonra leke leke geldi ama gittiğimizde cok şükür Bi problem yoktu suan 19 haftalığız, doktorum parça şeklinde kanama olursa ve kıvranacak şekilde ağrın olursa o zaman tedirgin ok bu kanamalar olabilir 9 ay insanlar kanama yaşıyor demişti.. Hatta 8. Hafta gibi de gece lavaboya kalktıgımda parça şeklinde bişey düştüğünü gördüm üstüm başım batmıştı hemen gittik cok şükür o bile kötü bişey cıkmadı.. Bende progestan kullanırken yaşadım bunları.. Sakinliğini koru lütfen 🙏