arya1110 benim doktor pzt goruselim dedi. Heralde bi gelisme yoksa carsamba yatos yapmaya gel diyecek bekleyemeyiz diyor riskliymis🙁 ikisindende korkuyorum ama en cok sezeryandan korkuyorum 🙁 aslinda sezeryandanda degil. Suni Sandi yiyip ustune sezeryana girmekten korkuyorum 🙁