BayanBilge ben Doğum yaptım 23 aralıkta sancım vardı gittim nst ye bağladılar düzensiz olduğu için geri yolladı ama ertesi gün çağırdı sonra sancım kalmadı 24 aralık pazar sabahı gittim 4 cm açılmam vardı bu sefer sancım yoktu yatış verdiler akşamına Doğum yaptım