İyi akşamlar kızlar bugün 15:00 de spinal anestezi ile sezaryen doğum yaptım. İlk doğumum geçen seneydi bu 2.bebeğim oldu. Aralarında 18 ay var. Deneyime bakarak 2.sezaryen daha kolay oldu ağrılar, ilk yürüme gibi şeylerde. Bebekte iyi durumda 37. Haftasıydı 3 kg doğdu. Sadece iki doğumun arası kısa olduğu için dikişlerim biraz incelmişti. O yüzden doktor 38 i beklemedi. Allah tüm gebelerin yardımcısı olsun. Sezaryen isteyen ya da sezaryen olacak gebeler de gerçekten korkmayın. Sakin olduğunuz sürece her şey daha kolay oluyor. 🙂