snayglll kuzum ben önce 1 rahim filmi çekildim, doktor dedi ki şişmiş sol tüpün ici sıvı birikmis o içinde ki sıvı döllenmeyi engellediği için ameliyat olmadan ne normal ne aşılama nede tup bebek ile hamile kalmazsin dedi. Hidrosalpenk teşhisi kondu…
Bunlar devlet hastanesinde başıma geldi…
Sonrasında iyi bi doktor buldum Şişli kolan hastanesi gittim fulya hocaya
Bana echomari onerdi , orda selektör selbinogrofi diye bi işlem ile genellikle kapali tüpleri açıyorlar, bana bi kağıt verdi doktorum bunu film çekildiğinde hocaya verirsin dedi üstüne not olarak sol taraf için özellikle bu işlemi istediğini yazmıştı, sonrası zaten öyle şişme vs olmadığını öğrendim, sadece ağız kısmında biraz tıkanıklık yapisiklik türü bisi varmis , oraya biraz daha yoğunlaşak tuplerimin sağlıklı olduğu ortaya çıktı, yani anlicagin cevat hocaya gitmeden ameliyat falan sakın olma zaten hiç acımıyor inan ki , ilgililerde. Seni çok iyi anlıyorum suan da