Kızlar 24+5 haftalık hamileyim normalde hiç olmazdı ama formda gezerken birden hissettim karnımın altında Yavaş bir şekilde pıt pıt diye birşey atıyor öyle sancım ağrım vs hiç bir şeyim yok normal otururken hissettim iyiyimde gayet sizce bu nedir bebiş hareketli maşallah bugün de hissettirdi kendini bana kötü birşey değildir degil mi?🥰