Kızlar bugün 38+1 de serklaj dikişim alındı 🥰 korkarak gittim hastaneye,neyle karsilacagimi bilmiyordum çünkü, sonra doktor ultrasona vurdu ve baktı hersey yolunda,normal dogum istediğim için dikisleri aldı,dikisleri almasi 1 dk kadar sürdü,dikisten sonra nst de sancilarim çıkmaya başladı,eve gönderdi sancı hissedersen veya kanama,su gelirse gel dedi🥰 hamdolsun bugunlere gelebildik