Dark Seherrrr2121 o ovulasyon testi idi sanırım Gebelik saati yok hamile iseniz her saatte çıkar Ben öğleden sonra yapmıştım
AryaArash Asla farketmez. Benim adete 4 gün varken, yumurtlamadan 10 gün sonra 3. İdrar da öğlen pozitif çıkmıştı.
Seherrrr2121 Papatya1997 kiz yoktur insaAllah 🤭 ben istemiyorum kucuk bebeğim var ve birde kızım Allah olanlara saglik olmayan ve isteyenlere hayirli evlat versin 🌺❤️
Papatya1997 Seherrrr2121 canım 3 nokta var yada 3 cızgı , forum yerıne gırerken Orada resım yükle yazıyor oradan resım yukleyıp sonra kopyalayıp buraya yapıştıracaksın
Yuleyta Maysaamoms5 biraz önce test yaptım hafif bir çizgi var ama emin olamadım nasıl resim yüklüyoruz