Bezini bilmiyorum ama denemek için ıslak mendilini almıştım fiyatı cok uygun diye fakat bebek icin hiç kullanılacak gibi değil, aşırı köpürüyor ve çok ağır kokusu var kutuyu açmadan bile koku geliyor. Kendi yüzüme kullandım yakmaya başladı o nedenle tavsiye etmiyorum