Gebeliği öğreneli daha bir hafta oldu . Ben keskin kramp ağrıları ile doktora gittim . Önce bthcg 42 sonra -142 çıktı diğer kontrol yarın 5 gün sonra tekrar gel demişti doktorumuz . Fakat ağrılar ara ara keskin vuruyor normal midir böyle olan varmı arkadaşlar 🤷♀️