Yaycocugu Benim karnımın üst bölge derisi genişledikçe hissizleşiyo yani boyle güneş yanığı olmuş gibi jel yağ sürünce azıcık rahatlıyorum Deri benim değilmiş gibi bir duygu 🤷🏻♀️
Zynpbr00 Derya5866 Iki gün önce gittim de bu kadar karnım acımamıştı o zaman .kalçalarım ağriyordu ona sordum bir tek🙊
Emresra61 Zynpbr00 kalça agrısına ne dedı pekı doktorunuz? Bende de aynı sıkıntı var cunku sağa sola dönerek yatmaktan uyuyamıyorum ne tarafa dönsem agrıyor 32+5 iz
Kayralianne Emresra61 32+3 um kalça ağrısı bende de var magnezyum kullanmamı söyledi benimde doktor kalça bacak ağrıları için
Zynpbr00 Emresra61 Normal dedi bir kaç hareket gösterdi bunları hafif hafif yapabilirsin dedi ama o hareketleri yapınca daha çok canım acıyor. En iyisi hafif yürüyüs o ağrıyı hafiflestiriyor
Gizem_alan 29+5 teyim benimde aynı sanki etimi icerden çekiyorlar gibi acidan ağrıdan kalkamıyorum bazen ve genelde karnımın üst kısımları oluyor