9+5 haftalığım canım hiç tatlı istemez Yemedim de bayadır ama bugün eşim almış bir iki çatal çikolatalı tatlıdan aldım sonra 10 dk falan sonra kasılma gibi böyle birşey hissettim sancımsı bir hareket ama midemden gelmediğine eminim daha aşağıda bir yerde yani hissettim bebek olabilir mi siz kaçıncı haftada hissettiniz merak ettim 😘