Sevvalgull Yarın 36+2 olacağız ve kontrolümüz var çatı muayenesi de oluruz muhtemelen tecrübeleriniz nasıl zor mu oluyor ve bu muayene de doğum şeklimiz belli olur mu anneler ne dersiniz🤔🐣
Ebry-oz-7 Sevvalgull ben de 39+1 günlük hamileyim. Bugun cati muayenesi oldum. Hicbir sekilde agri sizi olmadi ama sadece cok korktum nedense utanmasam agliycaktim 😀
eylulicten Sevvalgull benimde yarin var. Korku degil ama cekince sonucta alttan muayene oldugu icin insan çekiniyor. Yoksa tamamen psikolojik korkumuz aslinda
umayana Sevvalgull ptesi oldum ben de olana kadar biraz gerildim ama inanın asla korkulacak bir şey değil 1 dk bile sürmüyor düşünmemeye çalışın ben çatala çıkınca hiç doktoruma bakmadım 😂
Muk02- Sevvalgull ya beni çatı muayenesi yapmıyor doktor yanlış sonuçlar verebilir en iyisi sancılıyken bakmak diyor alala 🙄
Dygsnkgl Kendinizi kasarsanız canınız biraz yanabilir anlık birşey zaten derin nefes alıp verin rahat olun sorun olmaz ozaman sizin için doğum şekli bence sürece bağlı bi durum 38 olucam hala net değil benim