Kizlar ayın 24 inde test yapmıştık çok çok silik çıkmıştı 25 adet oldum sabah kanama başladı bugün 3 günüm ve kesildi acaba neden böyle olmuş olabilirim 6 ay önce düşük yaptım o zamanda günüm gecti kaç gün adet gördüm 10 gün sonra 4 haftalık gebe oldugumu öğrendim ama düşükle sonuçlandı acaba yine mi öyle üstüne görme felanmidir