Fatovebebegi Kızlar yardımcı olurmusunuz kayınpederımın adını koyucam ben ıkıncı ısım olarak melık ısıtıyorum esım tuğrul olsun dedi
Fatovebebegi Ahuum kayınpederımın adı hasan koymayı ben ıstedım melık adını,ben,dıyorım ıkıncı,adı,olsun,esımde tugrul,olsun dedı doguma da az,kaldı,karar vermemız,lazım
Ahuum Fatovebebegi ben çok karşıyım büyüklerin isimlerinin koyulmasına kötü bi anım var gerçi onun tramvası olabilir. Kardeşime ismini veren amcamın babamı öldürmesi gibi . Ya da ileride eşim gibi belki dedesini hiç sevmeyen biri olabilir. Bundan 30 yıl sonra ne olacagı belli değil. Bnmde k pederin adı Hasan bu arada çok eski isim
Fatovebebegi Ahuum yaaa cok uzuldum basınız sagolsun Benım kayınpederım seker gıdı bı,adamdır cocuk ruhlu hıc,buyumeyen bırı adama,adını koyucam dıyınce agladı cok sevındı ıcınde hıc kotuluk yok 17 yıldır tanıyorum cok severim de hem oglum ısmını beğenmezse e devletten degısır,😊