Sahra_su Ben bi yerden duymuştum erkek bebek isteniyorsa, en az 2 hafta erkek bekleyecek sonrasında birliktelik ve erkek bebek oluyor diye. (Tabi tıbbi Bi kanıt değil kesinlikle) sizlerle paylaşmak istedim. Bana sorarsanız yaptım oldu :))
Papatya1997 Sahra_su bende ılk önce kadın sonra erkek organızım olursa erkek bebek olur dıye duymuştum 😂😂😂😂 Açıklamasında da kadın kasılırken erkek organızım olunca kasılmayla bırlıkte daha çabuk ıcerı gıdıyormus spermler öyle yazıyordu tabı bılımsel bır şey degıl 😂😂😂
poyrazin_annesi28 Sahra_su 10 tane seçenek yok ki ya kız ya erkek olucak 😅 Hayırlısı ve sağlıklısını isteyin Allah’tan
Asude38 Arkadasim ya kızınız olcak ya oğlunuz %50 %50 yanı başka şansınız yok seçenek yok Allahtan hayirlisini sagliklisini isteyin gerçekten imtihan olursunuz. Mesela diyinki erkek istiyodum hayirla Allah nasip etti deyin Boyle sacma sapan yorumlar nedir anlamıyorum Ya.
Adacan Bende döllenme zamanı olursa erkek sonra olursa kız diyebiliyordum. Ama hicccc alakası yok hiçbir teoriyle. Oğlum 5 gün geç döllenme kızım hakkında bir fikrim yok ogrendigim de 6 haftalikti ne ara oldu bilmiyorum sürpriz yumurta 😁
Bebekliannee Sahra_su benim 5 gün olmadi sonra oldu ve tek seferlik ilişki öncesi ve sonrası hep korunmustuk. Bunlar tabi hurafe ama bende çok merak ediyorum cinsiyeti. Bir kizim var
Mavi25 Sahra_su ahahah valla şu cinsiyeti bi türlü söylemiyorlar ya bizde nedir diye meraktan artık ne yapalım 😂