Busesudemirci ben ilk öncelikle şöyle bir açıklama yapayım ben devlete gidiyordum normalde kontrole ama detaylı ultrasonundan sonra artık özele gitmeye başladım özele gitmeden önce 21 haftada iken devlette kontrolüm olmuştu ve doktorum bebeğin ters durduğunu söylemişti ki düşünün 21 haftalık bir bebekten bahsediyoruz ne zaman doğacağını tabii ki de biz bilemeyiz Rabbim bilir bunu belki 40 haftasına kadar bekleyecek dönecek yani böyle erkenden yok dönmüş Yok ters duruyor demeleri çok sinirimi bozuyor ki şöyle bir şey var şu durum ayrı eğer gerçekten ciddi bir durum ise uyarı babında söylemişse doktor ona bir şey diyemeyeceğim ama ben daha 21 haftalıkken bunu bana söylemesi bana çok saçma geldi 🥰