Kızlar 18 haftamdayım en son 13 haftalıkken gitmiştik bebek kendini asla göstermedi hep arkası dönüktü aklınıza gelebilecek tüm kız bebek belirtilerini sonuna kadar yaşadım ve adım kadar emin olarak hep kız bebek dedim çünkü iki kızım var onlarda ne yaşadıysam harfiyen bu gebelikte de yaşadığım için o kadar emindim kız olacağına
İki kızımda 9 ay sabah bulantısı safra istifa çıkardım bu hamileliğimde de 18 haftama kadar aralıksız hergün sabah safrası çıkarıyorum
Tatlıdan tiksindim ekşi tuzlu yedim
Yüzüm çirkinleşti intihaplı sivilceler çıktı
Nub Çin takvimi vs hepsi kız çıktı
Karnım kızlarımdaki gibi yuvarlak
Et tavuk hepsinden aşırı tiksindim hala daha tiksiniyorum
Kızlarımdada 9 ay yiyemeştm uzun lafı kısası bugün kontrolümüz vardı sonuç erkek 😅Anlıyacağınız hepsi hurafe birdaha asla inanmam bu tür belirtilere sizlerdede oldu mu belirtti olarak erkek veya kız diye düşünüp yanılanınız?