Gulgkky34 37+5 olduk asagı ınecegı yere yukarı çıkıyo ve karnım çok sertleşiyo neden böyle olur acaba 😂😂
Kvsr98 Gozdemuh__ 38 haftalığım arada bir lafasını aşağıda hissediyorum ama beyefendi kanala girmedi daha karın sertleşmesi bendede çok sık oluyor bazen hareket dahi edemiyorum sertleşmeden. Bir an önce doğsaydı dediğim çok oluyor🙄😁😄