İyi akşamlar kızlar. Bugün doktora gittim ve son adet tarihim 24 ağustos. Buna göre 9 haftalık gebelik olması gerekiyor. Doktor kesenin büyük bebeğin küçük 6 haftalık olduğunu ve ileri tetkik ultrasona yönlendirdi.Sabah ultrasona giricem ama hem çok üzüldüm hemde kafam karıştı böyle birşeyle karşılaşan var mı aranızda? 😪 İçim sıkılıyor.