Yarın 12 haftalık oluyoruz inşallah normalde devlete gidiyorum ama devlet hastaneleri 16 dan önce söylemiyor özele gitsem öğrenebilir miyim bir ay daha bekleyemicem sanki iki gündür çok merak saldım ya istediğim kız ama iki gündür erkek diye düşünüyorum allahtan gelene razıyım eminim yine erkek olsa beş Kıza değişmem doğduktan sonra ama işte anlıyorsunuz galiba beni. ❤️🙈😊😊