Kızlar lc waikikiden yapıyorum alişverişimi aralıkta doğumum olcak allah izin verirse. Lc waikikinin bebek giyimleri 0-1 , 1-3 , 3-6 , 6-9 şeklinde yeni doğduğunda giymesi için hep 1-3 aldım 0-1 ay sadece 1 aylık diye almadim sizce almalımıyım 1-3 aylık giyim olarak 7-8 takımı var fazlamı sizce yoksa 2 tanesini felan değiştirip 3-6 mi alayım