Kızlar merhaba Ocak başı gibi doğumum olacak ufaktan alışverişe başlıycam ama aklıma takıldı şimdi sizce kısa kollu zıbın almalımıyım yani bebeği nasıl giydirmeliyim kısa kollu zıbın + uzun kollu zıbın+ üstüne bi kat daha kıyafet olucak şekildemi yoksa direk uzun kollu zıbın + üstüne bir kat Kıyafet yeterli olur mu