Kızlar merhaba ben altı ya da yedi haftalığıM , geç döllenme olduğu için bilmiyorum tam olarak ! dün bir günlüğüne İstanbul’a gittik 24 saat uykusuz kaldım midye de yedim lütfen bak bana fırça atmayın çünkü bebeğe zararlı olduğunu bilmiyordum bugün aşırı bir şekilde büyük tuvalete çıkma isteği var ben de gidince hiçbir şey yok ve sadece ıkınma isteği var bunları yazarken çok utanıyorum ama çok korktuğun için yazmak zorundayım rahim ki kısmında sanki çok büyük bir baskı var ve değişik bir ağrısı var ne olabilirki korkmalı mıyım sanki adet olacağım gibi hissediyorum 😔 zaten yarın kontrole gideceğim ama çok korkuyorum 😭😭😭