Rivers 4moms var bende. İlk kızımda kullandım. Çokta memnun kaldım. Şimdi 2. Bebeğime hamileyim. Onda da kullanacağım. Otomatik ille de şart olan bişey değil. Hele ki şuan bu fiyatlarla hiç gerekli değil benim ilk kızımda fiyatlar böyle değildi. Çok gözümüze gelmedi o yüzden. Ama imkan varsa Otomatiğini açmayınca zaten normal ana kucağı gibi kullanın yani, Bazen hafif hafif öyle sallamışlığım bile oldu. Kızım kolik bir bebekti. Uyku düzenimiz altüstü. Hep 4moms sayesinde iş güç görebiliyordum. Benim elim ayağımdı. O yüzden satmadım oğluma bıraktım.