ay yaşar mı ne.. zaten beklenen dogum zamanına altı üstü 3-4 hafta falan kalmıs yani. yaşar mı diye ajite etmek çok saçma.. sağlık sorunu olur mu diye kaygılansanız anlayacağım da hiç mi hayatınızda duymadınız 35. haftada dogum yapan insanlar. bazılarınınki küveze bile girmiyor sapasağlam çoğu.
biz asıl erken dogum riski olanlar ve 34. haftadan önce dogurma riski olanlar, 27-28de doğsa yaşar mı diye düsünüyoruz da sen bi komik geldin hiç araştırmamış şaka gibi….