Sevvalgull 36+2 oluyoruz yarın ve kontrolümüz var sanırım çatı muayenesi de olucak aslında biraz tedirginim korkulcak birşey var mı nasıl oluyor anneler sizce artık doğum şekli de belli olup netleşir mi
Gmg Bana bugün yapıldı çatı muayenesi. Çatım biraz darmış ona rağmen hiç canım acımadı. Korkulacak hiçbir şey yok. Çok kısa süren bi işlem zaten. Kendinizi kasmayıp rahat bırakırsanız bir sorun olmayacaktır 😊
Zaz24 Hiç korkulacak bişey yok. 30 saniye sürmüyor bile. Doktor 2 parmağı ile çok az giriyor vajen içine. O kadar. Girmesi ile çıkarması bir oluyor. Zaten jel ile yapıyor yani zor değil. Vajinal muayeneden daha kolay