Sira Kızlar 39+2 ama hiç bir belirti yok çatı muayenesi olmadım henüz doktorum yapmadı yani, nişanım da gelmedi, sadece rahmim de bir ağrı var adet sancısı gibi o kadar, o da aman aman bir ağrı değil ama, ne yapmam lazım hareket olarak ya da özellikle yaptığınız bi şey varsa yardımcı olun be kızçeler 🥰
NurM1 Sira merdiven inip çıkma , yürüyüş , adaçayı , ilişki , hurma,squat ,çömelme activating labour hareketler hepsini yaptım ne açılma var ne sancı sadece yumuşama dediler sanırım sadece onun istemesi lazım bilen varsa bana da yardım etsin
Teslimeesma Sira 3 gün önce nişan geldi bende 39+2 haftalığım hiçbir belirtim yoktu dün çok yürüyüş yaptım comeldim kalktım evimin işini yaptım korunmasız ilişkiye kadar yaptık🤣 bugün 16:00 dan bu yana ara ara sancım giriyor adetmisim gibi umarım devamı gelir de doğar kızım 🤣
Atesays Sira hiç acele etme lütfen vakti gelince Kendi sancinla doğur daha vaktin vardır. Ben acele etmiştim çok ilkinde acemilikten 39 +0 da hastanede yattim suni sancıyla doğurmuştum.
Sira NurM1 sürekli merdiven çıkıp inerim hurma da çok yerim zaten gün içerisinde oturmam bile ama yine de tık yok. Cidden keyiflerine kalmış 😂
Sira Teslimeesma nişan ben de gelmedi daha yaa, nişan geldikten 72 saat sonra doğum olur diyorlar da o da yalan heralde
Ezgitas Teslimeesma korunmasız ilişkiden sonra nişan gibi ama meni gibi de bi akıntı geldi ertesi gün sizin de öyle oluyor mu