deryaumay20 Kızlar kan sonuçları geldi B12 düşmüş trioid yükselmiş biraz denildi sağlık ocağında tedirgin oldum açıkçası 18 haftalık gebeyim TSH 4.57 çok mu yüksek sizce bu durumu yaşayan var mı acaba ?
berceste5155 deryaumay20 tedirgin olma benimde tiroidim yüksek b12 düşüktü hamileliğim boyunca ilaç kullamdım değeriniz de çok yüksek değil çabuk düşer inşallah
Halime90 deryaumay20 çok yüksek . 3.49 çıkmışdı ilaca başladım .gebelikde 2.50 nin altında isteniyor . Doğuma kadar ilacı kullanacam . Pazartesi günü dahiliye bölümüne gidin mutlaka . Geç kalmayın. Benim ikimci gebeliğim . İlk gebelikde de yksek olduğu için 9 ay ilacı kullandm
2022bebeki deryaumay20 2. Trimesterte 2.5 alti olmasi isteniyor tsh değerinin Benim 3.01 çıkmasına rağmen 50 mg ilaç kullaniyorum . Bebegin sinir sistemi ve beyin gelişimi için en önemli hormonlardan biri ihmal etmemenizde fayda var🤞
deryaumay20 berceste5155 Ayy canım Allah razı olsun bir nebze rahat uyurum valla pazartesi zaten kadın doğum da randevum var ama sormadan edemedim o güne kadar çok sağol düşer inşallah 🤲🏻❤️
deryaumay20 Halime90 Benim de ilk gebeliğim sanırım bende ilaç kullanacağım umarım ilaçla düşer tek öyle olsun inşallah
Halime90 deryaumay20 düşüyor merak etmeyin zararı olmuyor ilacın da . Aksine ilaç kullanmazsanız bebeğe zararı oluyor