Safiyekaraarslan Tüm kader ortaklarıma merhabalar öncelikle:)Söze şöyle başlamak istiyorum annelerimizin kıymetini bilelim diyerekten ..😊Bizim Doğum hikayemiz 8 Ekim Pazartesi günü saat gece yarısı 1 e geliyordu kendimi çok yorgun bitkin hissediyordum ve ayaklarım o gün aşırı şişmişti her an Doğum yaparım korkusuyla bir de ağdaya gidip temizlenmiştim anılacağınız baya yorulmuştum neyse tam yatmaya uyumaya hazırlanıyordum ki yürümeye başladığım an bi sıcaklık hissettim bacaklarımın arasında ve tuvalete girdiğimde kanli bir su akıntısı vardı tekrar ayağa kalktığımda su hala gelmeye devam etti yani nişanım bozulmuştu ve kimse korkmasın kızlar suyunuzun geldiğini hemen anlıyorsunuz:)hemen doktorumu aradım çünkü sancım yoktu ve 38+3 değdik.Normal Doğum istiyordum ve onu bekliyorduk neyse doktor hastaneye git yatışın yapılsın dedi.Eşim panik ailem panik herkes panik ben herkesi sakinleştirdim:)hastaneye geldik yatışım yapıldı nst ye bağladılar çatıma baktılar sadece 1 bol parmak açıklığım olduğunu söylediler neyse bekliyorum ara ara sancılarım geldi ama duramıcak gibi değilim iyiyim yanı sabaha kadar bu şekilde oldu sabah 9 da doktorum geldi baktı artık suni sancı verelim Safiye açılmanı beklicez dedi sabaha kadar kendi sancını bekledik gelmedi dedi bende tamam dedim.Kızlar suni sancı yı çok yüksek derece de yaşadım yaklaşık 9bucuk da almaya başladım saat 5 e kadar aldım ama gerçekten kötü bir şey korkutmak istemiyorum ama zor .ve akşam o saate kadar sadece 3bucuk tam 4 bile değildi açıklığım doktorum en son 5 de muayne etti ve çocuğun kafası şişmeye başlıyor Şafiye direnme alalım dedi sezeryanla ve ben ağlayarak ameliyata çünkü o kadar ağrıyı sancıyı boşuna çekmiş gibi oldum..doktorum beni sakinleştirdi ağlıyordum sürekli çünkü ameliyata alındım ve çocuğumun kafası şişiyor diyince korkmuştum.sürekli aynı cümleyi tekrarlamışım bilinçtaltı.Ve o mükemmel sesi duydum oğlumun sesi ağlamaktan içim dışıma çıktı çok güzel bir an Allah tüm evlat sahibi olmak isteyenlere bu duyguyu yaşatsın güzel Allahım🙏dün akşam evimize geldik biraz ağrılarım var ama onun dışında lohusa psiklojisi ağlamaklıyım evladımın kokusunu aldıkça şükürler içinde kalıyorum 🙏😌Baya uzun oldu detaylı oldu hakkınızı helal edin o günde sizden çok dua istemiştim Allah hepinizden razı olsun🙏Evlatlarınızı sağ Salim kucağınıza almanız için burda size dua eden bir anne var 🙏😍Hoşçakalın💁♀️
Belissima Ahhh canım Allah sağlıkla sevgiyle neşeyle büyütmeyi nasip etsin. 38+3 te benim sezeryanimda. Bebegin kaç kilo doğdu merak ettim. Ultrasonla uyumlu mu kg si?
Safiyekaraarslan Belissima allah razı olsun valla bana 37.hafta 3300 demişti doktorum ancak Doğum 3250 oldu:)
Safiyekaraarslan Annehatice yani herkesin durumu farklı olabilir ben normal Doğum hedeflerken bu sıkıntıdan dolayı sezeryanla aldılar bebeğimi:)
Belissima Annehatice bilmiyorum ki doktorum öyle dedi 38+3 te alacak. Bana erken gibi geliyor pipirikleniyorum. 39. Hafta iyi sanki
Belissima Safiyekaraarslan Bi miktar sapma oluyor demek ki ultrasonda genelde doktorun söylediğinden az doğuyor. Neyse saglikli ya en önemlisi o
Safiyekaraarslan Belissima tabi en güzeli Allah’a şükür allah daha güzel doğumları sizlere nasip etsin 🙏