Burcu1101 Su fazlalığım vardı ama düzeldi sonra ekmek pirinç meyve hiç yemedim normal doğum yapamadım kızım doğum kanalına girmedi 41 haftalık sezeryan oldum suyun fazla olması normal doğuma engel değil demişti doktorum
Kisaerbebek Burcu1101 yaa Allah razı olsun bnm de günüm geçti onun için zaten yatış vericeklerdi ama bugün su fazla diye hemen yatıralım artık doğumu başlatalım dedi bende evde iki tane çocuğum var diye yarın sabah geleyim evi ayarlıyım dedim imz aldı benden ölüm dahil herşey sorumluluğunda yatılı kabul etmedim diye öyle olunca baya tedirgin oldum
Fatmapelit12345 Kisaerbebek canım riske gerek yok evini çocuklarını ayarladiysan sabahı bekleme hastaneye git çünkü kötü sonuçlanan bir olaya şahit oldum ben