E_rcimkara 16 Ekim:29 19 Ekim:100 23 Ekim:439 27 Ekim:1141 Çıktı normal mi acaba kese oluştuktan sonra yavaş yükseliyor diyorlar yarın doktora gideceğim keseyi görebilir miyim acaba
Tubatgn E_rcimkara Son adetinize göre haftanız 6 olduysa eğer görebilirsiniz. Kese genel olarak 6.haftada gözüküyor karından ultrasonla 🌺
323832 E_rcimkara beta degeriniz üç bini gecince gitseniz daha net olur haftasi onemli degil burda beta degeri onemli değerlerde normal gözüküyo suan
annelinkoo E_rcimkara 1500-2000 ken alttan görebiliyolar 3000 ken de karından ultrasonda çıkıyo bi iki gün sonra gitseniz görürsünüz inşallah
Rafaelli E_rcimkara bende kese 4haftadan gozukdu, ama vajınadan baktı doktor, ustden net goremedı, bıde dollenmeyle alakalı bir şey kesenın erken ya da gec gorunmesı