Hazalaskin ailliance sigorta adı , istersen türk yada dolar olarak aylık ödeme yapıyorsun belirledigin tutara göre ödeme süren var , emekli olduğunda TL yada dolar olarak maaş alıyorsun ben ilk basladigimda dolar sürekli yukleniyo karlı olurum diye dolar dolarak istedim , ödemene göre belirli yıl oduyorsun mesela ben aylık 150 dolar ödüyorum 10 yıl sonra emekli oluyosun tabi ben başladığımda dolar 3 TL di 150 dolar 450 TL olarak ödüyordum şimdi 18 TL den oduyorum 3 bine yakın