TvitySe Merhaba benim eşim le sorunlarım var dava açtık boşanıyoruz . Daha 14 haftalık hamileyim ve doğuma bile tek giricem, sizce çok pskolojk olarak doğum da yıpranırmıyım? Tek doğum yapan var mı eşi olmadan
Delal_ila TvitySe allah yardmcin olsun cok zor ama . Bu sureci takmayin bebeginizi dusunun. Sorun ne bilmeyiz ama bebegi babasiz buyutmeyin derim tekrardan dusunun. Cnku dogumda ve dogumdan snra esinize cok ihtiyciniz olacak … İnsan esinin destegiyle ayakta duruyor … Neyse gene soz bilirsiniz. 2 dogumum devlette oldu dogum yapma surecim tek ama servise gectigimde esimden cok destek aldim ve hala cocuklari buyuturkende esimden destek alirim. 3 ay snra da dogumum olacak cocuklarimi esimden baska kimseye emeanet edemem o yuzden gozum arkamda kalmaz . Demem o ki siz bu bosanma surecini bi dusunun o cocuga bebege senin dogumuna esinin destegini cok istersin. Psman olacak seyler yapmayin derim
Cgdm34 TvitySe Rabbım yardımcın olsun canım bu surecte ne denır bılemedım gerckten hakkında hayırlısı olur ınsallah😞👍