Arkadaşlar oglumun kafası 2 hafta ılerıde bır ay evvelkı kontrolde de bı hafta ılerıdeydı doktor baktı iyice kafasının içi temiz herhangi bı sorun yok babasına benziyor genetık dedı karnı kılosu göbeği va haftası ıle uyumluymus sızce bı sıkıntı olur mu ınternette çok acayıp şeyler okudum kanım dondu