kitapkurdu
8+6 haftalık hamileyim ve bugün kahverengi akıntım oldu. Eşim görevde olduğu için hastane uzakta olduğu için gidemedim. Yaşayan var mı lütfen içimi rahatlatın 😔😔
Halime37
Bendede olmuştu 6 haftada doktorunla bi görüş derim direk ben muayene gittiğimde doktorum yerleşme kanaması demişti.
Kubraa1
Canim korkutmak istemem ayni sey olacak diye birsey yok ama benimde ilk gebeligimde kahverengi akintim olmaya baslamisti doktor mantar deyip fitil krem felan vermisti ama gecmedi 1 ay sonra dusuk yaptim firsatin olur olmaz bi doktora görün derim..