06Seyma-06 Merhabalar, bu gün 6+3 günlük hamileyim ve yatak odasındaki bazayı açıp altına yün yorgan koyarken kasık ve bel tarafıma bir ağrı saplandı. Kalkıp otururken ara ara hâlâ ağrıyor ama kanama VS yok sizce birşey olmuş mudur?
Zumraninannesi06 06Seyma-06 ağrıların geçmezse git bir görün kuzum tedbir amaçlı için rahat eder hem böyle düşünüp kendini yeme. Ve rica ediyorum belirli bir süre çok dikkat et. Doğumuma nasipse 26 günüm var ama ne yukarıya uzanırım ne ağır kaldırırım ♥️