Merhaba anneler , bugün ultrasondan bakıldığımda kese aşağa da gözüktü. Doktor nadir durumlar oluyor dedi. İnternetten bakınca erken doğum riski , cok kanama , normal doğum yapamama gibi sebepleri yazıyor. Kesesi aşağada olan var mı ? Aşağada olupta normal doğum yapan yada sıkıntı çekmeyen var mı ?