3 gün önce nişanım geldi doktora gittim açılma ,sancı yok dedi doktor eve gönderdi bugün sabah çok hareketliydi kızım. Saat 16:00 da belim ağrımaya başladı yarım saate bir ağrı giriyor belimden kasıklarıma doğru adetmisim gibi zor yürüyorum dışarıya yürüyüşe gitmek istiyorum ama Cesaret edemiyorum dayanamam diye şimdi duşa giricem umarım doğum sancısıdir 🤲