Summerwine SevdaKadir benim o haftalarda bulantım olmadığı için mutlaka yumurta,peynir,avakado,ceviz tükettim.Canim bir şey cekincede az da olsa yedim.Folik asit düzenli kullandım☺️
Aslihan21 SevdaKadir ilkinde çok dikakt ettim bebeğim 2590 dopsu bunda çok kadmıycam sadece muz yemeye başladım bide sabah akşam sür içiyorum hem miğdeme iyi geliyor
Delal_ila SevdaKadir kahvaltinizi aksatmayin ara ogunler tuketin ve bol su icin kabizlik ve siskinlik olasin diye … Bi oturusta birseyler yemeyin yavas yavas ara ara birseyler tuketin. Ozellikle kahvaltiyi aksatmayin
Yeniannis_ Ben hiç boğazımı kesmedim herşeyi yedim Bence yemek yeme isteği kesilmemeli Sakatat yemedim sadece maydonoz yemedim yada içmedim Folikasit kullandım (diofol) Bu kadar 🙈💃🏼
Goktugc Yumurta peynir süt çok önemli her gün mutlaka yiyorum bide ceviz yemek lazım ama ben cevizi sevmediğim için 6 7 adet cevizi robottan toz haline getirip bir tane muzu ezip içine katıp yiyorum cevizin tadını hiç almıyorum bu sayede sizde ceviz sevmiyorsanız böyle yapabilirsiniz 😇
Summerwine 2prensesannesiiii yo aksine avakado özellikle gebelikte tüketilmesi gereken sağlıklı yağ grubundan bir besin.Hatta Google’dan ulaşabilirsiniz.Zaten ¼ ü bir porsiyon olarak geçer.Bir bütün avakado yenilmeyecek☺️
2prensesannesiiii Summerwine anladım ben googleden bakmıştım yenilmemesi gereken meyvelere de avakado çıkmıştı sebebide zaten böbrekteki taşları bile düşürüyormuş içindeki madde rahmi genişletip düşüğe neden oluyor diye bi bilgi edinmiştim zaten 25 yaşındayım tadını bilmem hiç yemedim aradığım bişey değil fazlası zarar sanırım🤷🏻♀️
ZF_izmir SevdaKadir Hamilelikte beslenme ile ilgili çok tavsiye oluyor. Aslında insan zaten normalde de sağlıklı beslenmeli sadece hamile olunca değil. Ben beslenme şeklimde pek bir değişiklik yapmadım. Sen neyin iyi olup olmadığını bilirsin🤎 Meyve iyidir sebze iyidir kuruyemişler iyidir. Sadece fazladan şunu söyleyebilirim.Hayvan sütü içme onun yerine Bebeğe kilo olduran ve süt yapan şeylerin başında Hindistan cevizi sütü geliyor ve badem sütü.(Eğer bütçene ve damak zevkine uygunsa tüketebilirsin🌸)ve tabi bol bol su 💧
Mercimekin-annesi44 SevdaKadir bende 6+2 yim kalp atışlarını duydunuz mu acaba ben bugün sadece keseyi gördüm kendisini henüz göremedi doktorum
SevdaKadir Mercimekin-annesi44 daha yeni ogrendim hamile oldugumu hic gitmedim doktora falan haftaya randevum soylerim sana