Merveolgan
[bilinmeyen] kaç haftalıksın canm
ozgyrs
[bilinmeyen] ben bugün 9+0 oldum canım. Hiç korkma 4 haftalık ögrendim ben. Agrıdan yürüyemiyodum bebeğe bişe olur diye batma oluyodu. Doktoruma sordum bebiş kendine yer arıyo korkma demişti😊 içini rahat tut herşey güzel olacak inşAllah 🙏🏽
Kudretfigenn
Aynen bende 4 haftalık öğrendim Suan 9 haftalık olduk ve hala ağrılarım devam ediyor endişelenme adet olamadığın İçin ilk hafta çok ağrın oluyor Gaz sancısı kabızlık yada ishal olabiliyorsun daha sonralarında hafifliyor ağrın .
ozgyrs
[bilinmeyen] sende kuzucum inşAllah 😍🙏🏽