Kızlar pazar sabah nişanım geldi ama hala sancım veya suyum yok normal mi? 39+4 haftalığız gelmesi için çooook uğraşıyor uz ama paşanın pek geleceği yok gibi doktor 40 hafta bittiğinde hala gelmezse suni sancı ile başlatalım dedi başına böyle birşey gelen var mı bilgili anneler yardım edin lütfen yada şunu yaptım doğum başladı dediğiniz birşey var mı?