Ayyy bu kadar,tatlı doktor olurmu,ya,😍benim doktorum devlet hastanesınden beklenmıcek bı doktor,genelde asık suratlı oluyorlar devlet,doktorları,bugun,sezeryan ıcın gun vardı randevu,almana gerek dıyıp bı,kere daha muaneye gıdıcdm tavsıye ederım doktorumj