Ezonunannesi16 Kızlar aranızda çamaşır kurutma makinesi kullanan var mı? ben dün aldım Arçelikten. Aranızda kullanan , memnun olan , tavsiyesi olan var mı?
mysweetbabyy Ezonunannesi16 bende 3 gün önce bosch aldim iki kere kullandım gayet memnun kaldım ins hep böyle devam eder
Ftmcgdms Ezonunannesi16 bende 1 senedir kullanıyorum camasirlardaki tozları o kadar güzel topluyor ki çok memnunum
KubraKaranKaya Ezonunannesi16 arçelik servisine sordum 2 gün önce. Çmaşırlarda bir süre sonra soldurma ve çekme yapıyormuş
Hamiyett Ben Arçelik kullaniyorum memnunum sadece çok özel kiyafetleri ve lakoslari atmıyorum cekiyo gibi geldiler bana
Ezonunannesi16 Hamiyett pamuklu kıyafetleri ve kotları ayrı mi atiyosunuz bir mi? aldığım yerde ayrı atın dediler
Ezonunannesi16 Aysebc benim doğumum aralik da olacak inşallah. daha kıyafet yıkamaya başlamadım ama ilk yikadigim da atmamayi düşünüyorum normal balkonda kuruturum zaten havalar da güzel gidiyo şu an için. daha sonra atarım ama zaten bebek programı ayrı çekme yapmaz diye düşünüyorum
Hamiyett Ezonunannesi16 kalınlık olarak ayırıyorum ben acikcasi aynı anda kuruyabilcek olanları bir atıyorum. Kot pamuklu diye ayirmiyorum yani.
Gulo0106 Ezonunannesi16 ben tüm renklileri beraber yıkayıp kurutuyorum çünkü çok çamaşırımız çıkmıyor o kadar bekleyemem hiçbir şey olmadı şimdiye kadar kazakta kurutuyorum
Ezonunannesi16 Ftmcgdms kullanan herkes çok memnun zaten benimde yarın geliyor inşallah bende memnun kalırım
Sevval4 Ben 2 senedir kullaniyorum elim ayağım oldu herşeyi kurutuyorum çamaşır asmayı asla sevmiyorum çünkü. Tüm çamaşırlardan bir avuç dolusu toz kıl saç çıkıyor evin içi toz olmuyor bu yüzden . Ben çok severek kullaniyorum herkese tavsiye ederim 🌸
Ezonunannesi16 Sevval4 ay evet ya havalar kötüyken mecbur evin içine seriyorum her yer toz tüy oluyo deli oluyorum. inşallah bende memnun kalırım
Leyla54581 Ben bosch markası kullaniyorum 2 tane dolap kurulugu programi var ben süresi kisa olani seciyorum hic kücülme fln yok gayet memnunum 🥰
Ezonunannesi16 Leyla54581 benim aldığımda da dolap kuruluğu programı var onda denicem zaten ilk insallah küçülmez
Ezonunannesi16 KubraKaranKaya bende sordum ama yapmıyor dediler bilemiyorum artık beyaz eşya şans işi bı yandan da
mysweetbabyy KubraKaranKaya kuzenim arcelik kullsniyor maalesef koyu renkleri soldurma çekme yapiyo sadece açık renk ve beyazları atiyor
Ftmcgdms mysweetbabyy yani 30 lira filan oynamıştı yazın balkonda kurutmustum ama şimdi zam geldi ya bakmak lazım
KubraKaranKaya mysweetbabyy evet bende bebeğim olduğu için almak istiyorsum tozu baya topladığı için ama vazgeçtim
mysweetbabyy KubraKaranKaya canım bosch araştır ben bosch aldim satıcıya söyledim boyle oluyormus diye boschdabi teknoloji var o yüzden çekme yapmaz dedi yeni aldim 2 kere kullandım şimdilik çekme olmadi bi özelliği de mesela 3 saat gösteriyor ama erken kuruyunca makine ötüyor cikarabiliyorsun