Betul_h-yd Merhaba kizlar 6 haftaligiz son regl döneminde göre ama ultrosunda 4 haftalık gözüküyor doktor gelişim geriliği veya geç döllenme dedi başına gelen var mı
Mommyy0708 Betul_h-yd ben🙋🏻♀️ 1 hafta geriden geliyordu. Ama sonra o arayı kapatıyor yine normal gününüze yetişiyor bebek
Bebeto6161 Betul_h-yd benim 10 gün geç döllenme merak etme geç yumurtlamışsındır geç tutmuştur o yüzden 2 eylüldü adetim doktor 12 eylüle çekti oluyor öyle
ilknrgl Betul_h-yd benim adete göre 7 haftalık sonuca göre daha bugün 4 haftalık oldu oluyor yani öyle sıkıntı etme
Vicibici Betul_h-yd Geç döllenmedir büyük ihtimalle cünkü benim de öyle oldu hatta reglim 3hafta geciktiği halde hem vajinal ultrason hem de normal usg de gözükmedi. Beta verdim 278di. Ultrasona göre gebelik haftası hesaplayıp o şekilde devam ettik
Betul_h-yd Yaaaa insallh benim 2.5 hafta gibi fark var doktor geç döllenme de olabilir dedi sizin ki ne kadarlik
Ninisemmm Betul_h-yd iki hafta kadar geç döllenmem oldu sanırım. Adet düzensİzliğimden oluyor. Şu an 31+2deyiz. 😍
Papatya1997 Ninisemmm benım kı gec döllenme olmasaydı suan 37 falan olurdum ama 35+4 düm 30 lar gecmıyor 🥹🥹
AyFa1608 Betul_h-yd benimde geç döllenme. Adete göre 15-16 haftalık ama ben şu an 13+1 im. Ultrasona göre 4 hafta demişsin. Önemli olan bundan sonra ultrasonla uyumlu gitmesi içini ferah tut.
Papatya1997 Betul_h-yd benımde gec döllenme normalde son adet 9 Şubat ama doktor 20 Şubat olarak baz alıyor 😂😂 Zaten adet duzensızlıgım vardı benım