sym25_ Sırt üstü yatmamaya özen gösteriyorum ama uyurken döndüysem onu bilemem, bebek hep o tarafta bide benim ilk hareketini de orda hissettim hala hareketlerini orda hissediyorum ne varsa hep orda yani belkide bebek çok yüklendi oraya,suyu dahada artırayım bari, inşallah benim ağrılarım da geçer çünkü baya şiddetli oluyor