Gmg 9 ay özel muayneye gttim bir de üstüne detaylı ultrasona vs girdim kimse kordon dolanmış demedi cok şanslısın. 37. Hafta basında doktor suyu riske girmiş hemen sezeryana alıyoruz dedi cıktığında 4 kere kordon dolanmıştı tam zamanında müdahale ettik demişti doktor. Cok şükür sağlıklı hiçbir sorunu yok. Sadece yüzü cok şiş doğdu inmesi 1 bucuk ayı buldu nerdeyse. Simdi cok mu cok güzel🧿💜 hiç riske atma allah korusun normal doğum ölüme kadar gidebiliyor