Hanımlar merhaba 6 aylık gebeyim,züber (şekersiz atıştırmalık) aldım bugün gebelik şekerim olduğu için bunu tüketeyim dedim içindekilere bakmak aklıma gelmedi hiç 1 tane yedim içinde hurma varmış bir zararı olur mu acaba açılma yapar mı ? Şimdiden cevap verenlere çok teşekkür ederim ❤️