Elifdamlayildiz Kızlar hamile olduğunuzu eşinize nasıl soylediniz anlatın bakalım bizede fikir olsun, belki bende çok yakınım bu müjdeyi vermeye hayırlısıyla inşallah 🤰😍
kahvesever__ Elifdamlayildiz benim bebeğim kolay kolay olmadıgı ve sabah kalktım test yaptım birden umudumu o kadar kaybetmişim ki teste bakmadan çöpe atacaktım neyse ellerimi yıkadım testi aldım atacak ken bir baktım 2 çizgi önce inanamadım sonra tekrar gittim bir daha yaptım test aynı çıkıyor iki çizgi benim ellim ayam bir titriyor anlatamam neyse eşimi uyandırdım ama ben konuşamıyorum. Eşimde diyor noldu niye ağlıyorsun sabah sabah söylesene testi gösterdim eşim şok olduğu o da ağladı ve böyle söylemiş olduğum rabbim kim evlat sahibi olmak istiyorsa ona evlat versin hayırlısıyla çok güzel bir duygu isteyen herkes yaşasın bu duyguyu 🥰😍🥰
Bzdmr Elifdamlayildiz Eşim kesin hamilesin deyip duruyordu günüm geçti 5 gün bekledim gittik test aldık geldik yaptım çıktım malesef dedim eşim ben eminim ya hamilesin şaka yapıyorsun dedi testi gösterdim sarıldık aglastik evlendiğim ay hamile kaldım 🤭 şimdi 22 haftalık olduk prensesimizi bekliyoruz sabırsızlikla 🤰💕
Nutal09 Elifdamlayildiz ilk gebeligimde bi supriz olmamıştı tedti yapmistim eşimin test yapacağından haberi vardı zaten öyle öğrendi Bunda da bana sen hamilesin diyip duruyordu ben de habersizce test yaptım pozitif çıktı oğlumun bonibon kutusuna koydum testi aşkım oğlumuza bonoboj versene dedim eline dökünce test çıktı güldü falan öyle sarildik ikinciyi de böyle öğrenmiş oldu
ebrarmom08 Elifdamlayildiz ben bununla birlikte 4 kez hamile olduğunu öğrendim 😂 2 si düşük oldu 1 taneside sağlıklı 1 düşük sonrası kızımı öğrendim kutuya koydum eşime verdim ama kayıp sonrası öğrenince eşimle çok buruk sevinç oldu. Sonra tekrar 2nci gebeliği düşünüyorken test yaptım öğrendim gene eşime kutuya koyup verdim bu sefer çok sevindi felan ama oda düştü 2 ay sonrada hamile olduğunu öğrendim gene eşim çarşıdaydı cuma günüydü cuma mesajı atmıstı bende testi atıp altına hayırlı cumalar babacım yazdım. Öyle 🤣🤣 artık adam doya doya sevinemiyor bile
melegimhosgeldin1 Biz beş aydri bekliyoduk ben yok bu ayda dedim ama eşim var ben biliyorum yap testi dedi elim ayağım boşaldı beş belirgin testi görünce gözlerim doldu direk eşime söyledim anlasiliyodu zaten yüzümden falan saklamak imkansız 😂🤭
Elifdamlayildiz ebrarmom08 Allah tan hayırlısı canm veren de o alan da o cennette küçük küçük melekleriniz olmuş iste ne kadar güzel benm de bir tane oğluşum var kokusunu alamadan cennete yolladığım😪inşallah Rabb’im isteyen herkese bu güzel duyugu yaşatsın kimsenin kucağını boş bırakmasın🤲🥰
Gizemgksnmz Elifdamlayildiz ben söyleyemedim ya öğlen test yapmıştım çift çizgiyi görünce koştur koştur acile gittim kan vermeye. Kan sonucum çıkana kadar arkadaşımla bekledik eve geldim heyecanlı heycanlı. Esimde işten gelmişti beni yanına çağırdı bu ne diye sordu gebelik testini lavabonun üzerinde unutmuşum. Öyle saçma bir şekilde öğrendi eşim
minikmucizemmmmmm Elifdamlayildiz ben tüp bebekle hamile kaldım pazartesi test günümdü o gün kan verdim ama bir türlü enabıza düşmedi. Sonra eşim iş çıkışı gidip aldı bana hiç söylemedi bişey ben evdeydim kapıyı açtım elinde çiçek sen dünyanın en güzel annesi olcaksın dedi yani o bana sürpriz yaptı resmen😂😍
Sinemkocak Elifdamlayildiz gece disardan geldik o gün regl olmam gerekiyodu ama olmadim sonra içimden bi ses yap dedi ve ilk test yapışımdı sonra eşim namaz kilmak icin baska bi odaya gitti bende banyoda sessiz sessiz testi yaptim bi baktim cift çizgi çığlık atmamak icin kendimi zor tuttum 😂 sonra evde kalpli bi kutu vardi testi icine koydum kamerayi da esimin namaz kıldığı yere ayarladim yere koydum esimin arkasina gecip selam vermesini bekledim tabi ki şok oldu 😍1 sene sonra bebek karari vermiştik ve hemen 2.ayda oldu rabbim aratmadan bekletmeden verdi çok şükür bugün de 38+0 olduk doğumu bekliyoruz ❤️
Elifdamlayildiz Sinemkocak sağlıkla kucağına al kızım inşallah bence en güzeli ufak bi kutuda sürpriz yapmak bende öyle düşünüyorum olursa inşallah🥰🤲