nisamom_ Kızlar merhaba 25 ekim battı 2 gün geçti iki kere test yaptım hep aynı silik çıktı koyulaşma olmadı yarın kan vermeye gideceğim 2 kimyasalım war bu yüzden biraz tedirginim yükselme olmadığı için mi silik çıkıyordur çizgi 🫣🙄
kbra19 nisamom_ benimde bat 26 dün ve bir gün önce kaset test yaptım silik çıktı bugün kan verdim 83.72 ama bir doktora görünmedim daha Artış bekleyeceğim artık
Tucemsiiii Ben de birşey sormak istiyorum adetim 8 9 gün kadar geçti idrar ve kanda negatif çıktı geç döllenme olabilie mi hiç bukadar gecikmemiştim hala umudum var :) ama gecikme dışında bir belirtim de yokk bilginiz varsa yazarmısınız
nisamom_ Tucemsiiii olabilir canım biraz bekle olmadı kan testi ver istersen daha net olur idrara geç düşüyor bazen hcg 🙂🌸